سینما پیروزی کرمانشاه مالک پیدا کرد!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

آرشام خرسندپور با بیان اینکه یکی دو نفر ادعای مالکیت سینما پیروزی را کرده اند، اظهار کرد: در این زمینه استعلام گرفته ایم که عنوان شد سینما پیروزی متعلق به حوزه هنری است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر روند قانونی در این زمینه در حال پیگری است و قطعا اثبات و یا عدم اثبات ادعای این افراد زمان‌بر خواهد بود.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه نیز در این خصوص  گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تاکنون تقاضانامه، اخطاریه و احضاریه ای در این خصوص به حوزه هنری استان ارائه نشده، گفت: سینما پیروزی پیش از انقلاب ساخته شده و مکانی برای ترویج فساد به شمار می رفته است.

عباس سروری اظهار کرد: بر همین اساس در اوایل انقلاب این سینما با رای دادگاه انقلاب اسلامی تحویل بنیاد مستضعفان و جانبازان شد و بعدها نیز به حوزه هنری تحویل شد.

وی اظهار کرد: چنانچه این افراد ادعای مالکیت خود را بصورت قانونی مطرح کنند، اگر مشخص شود که سینما پیش از انقلاب محل ترویج فساد بوده مالک سینما حوزه هنری است و در صورتی که خلاف این امر ثابت شود حق به این افراد داده خواهد شد.

سینما پیروزی بعنوان یکی از قدیمی ترین سینماهای شهر کرمانشاه از چندی پیش جهت بازسازی تعطیل شد و هم اکنون نیز بازسازی آن معطل تامین اعتبار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com